Kostýmy Králíček
  • Domů
  • Můj účet
  • Napište nám
  • Pokladna
  • Košík
  • Obchod
    • Reklamace a vrácení zboží
    • Obchodní podmínky
Kontaktovat

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu – kostymykralicek.cz, platné od 16.12.2024.
V případě změny obchodních podmínek e-shopu se použije verze, která platila ke dni nákupu.
Provozovatel internetového obchodu
Irena Lochmanová
Sídlo firmy: Za sokolovnou 265, Kralice nad Oslavou, 675 72
reklamace/vrácení zboží: Za sokolovnou 265, Kralice nad Oslavou
Tel. 704 106 676, e-mail: spackova.Irena@seznam.cz
IČ.: 87337835
DIČ.: CZ8058094363 
Číslo účtu : 1591407017/3030

Základní pojmy
Zákazník – osoba nakupující oděvy secondhand z Anglie, nabízené prodávajícím.
Spotřebitel – je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec
samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná ( §
419 občanského zákoníku )
Podnikatel – každý, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou
činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem tak činit soustavně za účelem
dosažení zisku, je považován se zřetelem k této činnosti za podnikatele.  Pro účely ochrany
spotřebitele se za podnikatele považuje každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní
obhodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popř.
osoba, která jedná jménem podnikatele nebo na účet podnikatele ( § 420 občanského zákoníku ).
Objednávka – právní jednání zákazníka učiněné prostřednictvím e-mailu, kterým specifikuje svůj
výběr oblečení nebo doplňků second-hand a které si zákazník vybral v e-shopu prodávajícího.
Poštovné – platba přepravní firmě za přepravu zboží.
Doběrečné –  platba přepravní firmě za to, že převezme od zákazníka peníze určení na
zaplacení kupní ceny a ty předá prodávajícímu. 

1. Zboží

a) kralicek.cz prodává již použité dámské, pánské i dětské oděvy second hand, bytový textil, obuv
a doplňky. Zejména dětský second hand . Dále dámský a pánský sekond hand
b) Prodávané zboží je dovezeno z Anglie, případně z jiných zemí EU a vyhovuje legislativním
normám a hygienickým předpisům platným na území ČR. Drobné Drobné zkreslení odstínů barev

může být způsobeno úpravou fotografií, různou světelnou intenzitou, jiným nastavením monitoru
počítače atd.být způsobeno úpravou fotografií, různou světelnou intenzitou, jiným nastavením
monitoru počítače atd.
c) Prodávané zboží může vykazovat jistou míru opotřebení odpovídající délce předcházejícího
užívání. Prodávající nemá informace o délce předcházejícího užívání nabízeného zboží.  Cena
zboží je stanovena s ohledem na opotřebení zboží jeho předcházejícím užíváním.

2. Uzavření kupní smlouvy

Vyplnění údajů a odeslání objednávky zákazníkem je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva je
uzavřena doručením potvrzení objednávky na e-mail zákazníka. V tomto okamžiku dojde k
závaznému souhlasu zákazníka i prodávajícího s předmětem prodeje a mezi oběma stranami
vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřením kupní smlouvy potvrzuje zákazník souhlas s
obchodními podmínkami internetového obchodu kralicek.cz

3. Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Zákazník má možnost sám objednávku stornovat, pokud zrušovací projev dojde prodávajícímu  
před doručením objednávky nebo současně s ní ( § 1737 občanského zákoníku ).  Všechny
objednávky přijaté e-shopem kralicek.cz jsou podle výše uvedeného vysvětlení závazné. Pokud
chce zákazník objednávku stornovat, oznámí zrušení objednávky co nejrychleji prodávajícímu.
Při zrušení objednávky uvede jméno, telefon, e-mail a číslo objednávky. V případě, že storno
objednávky obdrží prodávající před odesláním zboží na adresu zákazníka, bude objednávka
zrušena bez jakékoliv sankce. Pokud prodávající obdrží storno objednávky až po odeslání zboží
na adresu zákazníka, může požadovat náhradu nákladů vynaložených na expedici zboží. Pokud
zákazník opakovaně stornuje svou objednávku nebo její část, vyhrazuje si prodávající možnost
tohoto zákazníka po předchozím upozornění nadále neobsluhovat.

4. Množstevní slevy 

a) V e-shopu kralicek.cz při objednávkách textilu nad 1000 Kč má zákazník dopravu zdarma.
Pokud ovšem zákazník část zboží vrátí a cenu objednávky tak sníží pod 1000Kč, vyhrazujeme si
právo odečíst cenu dopravy za zboží, které si zákazník ponechal, od ceny vráceného
zboží. Doprava zboží zdarma není nároková ze zákona a proto prodávající takto stanoví dopravní
podmínky.
d) Další slevy neposkytujeme a to ať je odběr jakýkoliv. Ceny se snažíme držet s ohledem k
náročnosti zadávání, focení atd. na hranici rentability a proto zde již není prostor pro další slevy.

5. Ceny dopravy, způsob platby

Doprava Česká pošta – dobírka – 109,- Kč (79,- Kč poštovné + 30,- Kč doběrečné).
Částka se stává z "dopravného" a "doběrečného", které platí zákazník. Doprava je při nákupu
nad 1000Kč zdarma. Dobírka je zdarma při platbě předem. Zákazník uhradí zboží poštovnímu
doručovateli nebo na poště při přejímání zásilky. (Vyjma akcí a slev dále na webu uvedených)
Doprava Česká pošta – platba předem na účet – 79,- Kč.
Zákazník uhradí zboží předem na účet 1591407017/3030
. Variabilní symbol je číslo objednávky. (Vyjma akcí a slev dále na webu uvedených)

Doba splatnosti objednávky je 10 dní od založení (v případě rezervace od ukončení rezervace).
Pokud nebude objednávka uhrazena do 5 dnů, přijde zákazníkovy informační e-mail o uhrazení
objednávky. Nebude-li objednávka uhrazena do 10 dnů, bude objednávka automaticky zrušena.
Doprava Česká pošta – platba kartou – 79,- Kč.
Zákazník uhradí zboží ihned po ukončení objednávky (nebo rezervace), případně přes odkaz,
který najde v e-mailu potvrzujícím objednávku.
Pokud nebude objednávka uhrazena do 3 dnů, přijde zákazníkovy informační e-mail o uhrazení
objednávky. Nebude-li objednávka uhrazena do 7 dnů, bude objednávka automaticky zrušena.
Doprava  – osobní převzetí – 0,- Kč.
Zákazník si zboží vyzvedne na adrese Za Sokolovnou 265, Kralice nad Oslavou, 675 72
Doprava Slovensko – objednávka do 1000 Kč – platba předem na účet – 180,-Kč
Doprava Slovensko – objednávka nad 1000 Kč – platba předem na účet – 125,-Kč
Zákazník učiní objednávku a vybere způsob dopravy a platby „Slovensko – platba předem“.
Následně mu přepočítáme cenu objednávky na EURA podle aktuálního kurzu a informaci o
částce mu odešleme e-mailem. Zákazník uhradí zboží v eurech předem na slovenský účet jako
vnitrostátní převod. Číslo účtu 1591407017/3030. Variabilní symbol je číslo objednávky.

Při objednávce nad 1500,- Kč může být prodávajícím požadována platba předem na účet.
Pokud má zákazník dopravu zdarma (při nákupu nad určenou hranici) a vrátí pouze část zboží z 
důvodu částečného odstoupení od smlouvy nebo vad části zboží, v důsledku čehož jeho nákup
klesne pod určenou množstevní hranici, je zákazník povinen zaplatit dopravné, které mu z
důvodu objednávky nad určenou množstevní hranici bylo odpuštěno. Doprava zdarma platí
pouze pro Českou republiku.
Prodávající tímto pravidlem předchází spekulativnímu jednání některých zákazníků. Částka za
dopravné bude odečtena od vrácené částky. 

6. Doručení objednávky
a) Oblečení second hand se odesílá zpravidla do 1-3 pracovních dnů po přijetí objednávky nebo
platby předem na účet. V balení oděvů je přiložen daňový doklad. Pokud bude obal viditelně
poškozen, uplatní zákazník reklamaci přímo při doručení nebo převzetí zásilky na poště.
b) Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího předáním zboží přepravci v Kralice nad
Oslavou ( § 2123 občanského zákoníku ).
c) Prodávající si vyhrazuje možnost neobsluhovat zákazníky, kteří si nepřevezmou své
objednávky v úložné době 7 dnů u České pošty a zásilky tak budou vráceny zpět. Každá
jednotlivá objednávka může mít maximálně 35Kg. V případě vyšší váhy je objednávka rozdělena
do více balíků. Poštovné bude účtováno za každý jednotlivý balík dle ceníku.
d) Nepřevezme-li zákazník objednané zboží, prodávající může požadovat úhradu nákladů
vynaložených na dopravu zboží.

7. Poučení o právu spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy

a) Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy
Máte právo odstoupit od této smlouvy a současně vrátit dodané zboží  bez udání důvodu ve lhůtě
14 dnů ode dne převzetí zboží ( § 1829 občanského zákoníku ). Prodávající umožňuje      nad
rámec zákonných ustanovení odstoupit od smlouvy po dohodě s prodejcem i částečné vrácení
zboží. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od kupní
smlouvy informovat prodávajícího Irenou Lochmanovou, se sídlem v Kralicích nad Oslavou, Za
Sokolovnou 265, PSČ 675 72, e-mail: kralicek.cz, telefon: 704 106 676, a to formou
jednostranného právního jednání ( dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb nebo e-mailem ).  Můžete použít přiložený formulář pro odstoupení od smlouvy, není to
však Vaší povinností.
Na naší webové stránce je k dispozici předpřipravený formulář pro odstoupení od smlouvy.
Využijete-li této možnosti, obratem Vám zašleme potvrzení o přijetí tohoto oznámení o
odstoupení od smlouvy.
Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od
smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.  Zboží musí být vráceno kompletní ( nad rámec zákona
je možné i částečné vrácení zboží. V tomto případě jsou náklady na dopravu řešeny v bodě 5
těchto obchodních podmínek), nepoškozené, stejně zabalené, ve stavu, v jakém bylo doručeno.
Ke zboží musí být přiložen doklad o koupi a číslo bankovního účtu, na který zákazník požaduje
vrátit peníze. Prodávající převede zaplacenou částku zpět na uvedený účet zákazníka.
b) Důsledky odstoupení od smlouvy
 Pokud odstoupíte od kupní smlouvy zcela, zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů     na
dodání vrátíme po obdržení vráceného zboží ( § 1832 občanského zákoníku ). Zboží bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy,
zašlete zpět nebo předejte na adrese: Irena Lochmanová, Kralice nad Oslavou, Za sokolovnou
265, PSČ 675 72. Lhůta se považuje za zachovalou, pokud nám odešlete zboží zpět před
uplynutím 14 dnů.
V případě odstoupení od kupní smlouvy ponesete náklady spojené s vrácením zboží obvyklou
poštovní cestou.
Podle rozhodnutí Evropského soudního dvora C-511/08, které interpretuje směrnici 97/7/ES,
musí prodávající uhradit kupujícímu cenu zboží i kupujícím zaplacené náklady na dopravu zboží 
z obchodu ke kupujícímu. Kupující tak nese pouze náklady na dopravu vraceného zboží zpět
prodávajícímu. Pokud kupující odstupuje jen částečně od smlouvy, tedy vrací pouze část zboží,
přechází náklady na dopravu na zboží, jež si kupující ponechal. Viz bod 5 těchto obchodních
podmínek.
c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
 Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným
způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho
funkčnosti ( např. úprava barvy, velikosti či střihu ).
d)  Podnikatelé (velkoobchodní) nejsou oprávněni odstoupit od kupní smlouvy a to vzhledem k
povaze použitého zboží a též vzhledem k předpokládanému většímu množství odebíraného
zboží.
e)  Zboží nelze vracet na dobírku. Takto vrácené zboží nebude převzato.

8. Odpovědnost za vady zboží

a) V případě prodeje použitého zboží spotřebiteli neodpovídá prodávající  za vady odpovídající
míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím ( § 2167 občanského
zákoníku ). Práva z odpovědnosti za ostatní vady, za které prodávající odpovídá podle právních
předpisů, může uplatnit kupující jen ve zkrácené reklamační lhůtě v délce 12 měsíců ( § 2168
občanského zákoníku ).

b) Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná se o věc použitou, má kupující místo
práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu ( § 2171 občanského zákoníku ).
c) V případě opakovaných a zjevně spekulativních reklamací si prodávající  vyhrazuje právo 
zákazníka po předchozím upozornění nadále neobsluhovat.
d) Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění
vady. Učiní tak písemně nebo elektronicky a musí uvést své kontaktní údaje, číslo objednávky a
označit vady zboží a nárok, který uplatňuje.
e)  Lhůta pro vyřízení reklamace běží od doručení zboží prodávajícímu. Prodávající je povinen
nejpozději do tří pracovních dnů rozhodnout o reklamaci a své rozhodnutí sdělit kupujícímu e-
mailovou zprávou

9. Závěrečná ustanovení a řešení sporů

a) Kupní smlouva a otázky související se řídí českým právním řádem.
b) Záležitosti těmito obchodními podmínkami neřešené se řídí občanským zákoníkem  z.č.
89/2012 Sb., v platném znění, a dále zákonem na ochranu spotřebitele z.č. 634/1992 Sb..
c) Vzájemné spory mezi prodávajícím a zákazníkem, nedojde-li k dohodě mezi nimi, řeší obecné
soudy České republiky.
d) V případě, že dojde mezi prodávajícím a zákazníkem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní
smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou,
může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu
mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou
komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

10. Ochrana osobních údajů

Vážený zákazníku,
k dnešnímu dni 16.12. 2024 vyhlašujeme aktualizaci v reakci na Obecné nařízení o ochraně
osobních údajů (GDPR). Zároveň oznamujeme, že jsme v souladu s tímto
Nařízením zde a Zásady zpracování osobních údajů

Internetový obchod  kralicek.cz prohlašuje, že osobní data zákazníků budou použita pouze za
účelem vyřízení objednávek a informování zákazníků o novinkách a změnách e-shopu v souladu
se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti. Osobní data
zákazníků budou chráněna dostupnými prostředky před zneužitím a nebudou poskytnuta třetím
osobám. Toto ustanovení zůstává v platnosti i v případě ukončení činnosti provozovatele e-shopu
kralicek.cz

Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí s tím, aby poskytnutí osobní údaje byly prodávajícím
zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů z.č.101/2000 Sb.
za účelem plnění práv a povinností z kupní smlouvy.
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je
povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak
nejpozději do 48 hodin.“
Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek. Přejeme Vám
příjemný nákup.

S pozdravem Team Kralicek.cz

Košík

Copyright © 2024 Všechna práva vyhrazena kostymykralicek.cz Webdesign: IT Servis Kadlec